Torsdag den 11. september 2014 blev der afholdt dansk/tysk skoleidrætsstævne på Aabenraa Stadion.
Som afslutning saluterede Auroras Kanonlaug kl. 15.00 med “Dansk Løsen” for de omkring 900 deltagere.
|
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.
|
|
Saluteringer med manér |
Torsdag den 11. september 2014 blev der afholdt dansk/tysk skoleidrætsstævne på Aabenraa Stadion.
Som afslutning saluterede Auroras Kanonlaug kl. 15.00 med “Dansk Løsen” for de omkring 900 deltagere.